Oldalak

2016. július 13., szerda

Hímek a jógateremben...

Most olvasom az egyik lány oktatótársam írását az FB-n:
"Köztudott, hogy jógázni főleg nők járnak ma Magyarországon. Pedig a jóga nem csak nőknek való, a nagy mesterek általában férfiak."
Elgondolkodtam, hogy mi miatt lehet ez a sztereotípia! Nem tudom! Ez olyan mint amikor a következőket hallom:

"én túl merev vagyok a jógához"

"nem megyek jógázni, mert nem tudok lótuszülésben ülni"  :)

Mit lehet  tenni az ilyen hamis képek megváltoztatására?

Példát kell mutatni:

10 jógaórából 9 jógaórán vannak férfiak (van úgy hogy 10 főből 3-4 fő is férfi) a Prána jógakuckóban!

Ezek szerint Szfv-on a férfiak nem érzik magukat idegenül a jógaórákon!

Amúgy én is ismertem egy fiút aki túl merev volt a jógához és még gerincferdülése is volt. A neve: Nagy Gábor Imre :)




Jógaórák a hét minden napján a Prána jógastúdióban! www.gaborjoga.hu 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése